Повернення
1. Обмін та повернення товару належної якості
Відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживача" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12) покупець може заявити про обмін товару належної якості на аналогічний (іншого розміру, забарвлення, форми) протягом 14 днів (без урахування дня покупки) або повернути його, отримавши повну вартість. Обов'язкові умови для обміну/повернення:
продукт не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості,
в наявності всі пломби, ярлики, фірмове упакування та ін.,
є розрахунковий документ, чек.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
протягом 14 днів придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості,
обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібної моделі у продаж, якщо це можливо здійснити протягом 2 місяців,
протягом 7 днів отримати назад гроші у розмірі вартості на момент покупки.
У разі спірних ситуацій щодо оцінки стану товару магазин вправі призначити проведення експертизи власним коштом. У разі якщо сумніви продавця офіційно підтверджуються, клієнт відшкодовує вартість експертних послуг і втрачає право на повернення або обмін товару.
Товари належної якості, що не підлягають обміну та поверненню
Відповідно до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України, не підлягають поверненню та обміну товари належної якості з наступних категорій:
пухово-пухові вироби (подушки, наповнювачі)
постільна білизна
тюльові та мереживні полотна
плитні матеріали, металопрокат та скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений клієнтом (панелі, кухонні поверхні, металеві бази).
Залишаючи за собою право відмови, Поліком може піти назустріч клієнту та обговорити в індивідуальному порядку повернення та обмін деяких категорій з цього переліку (крім предметів особистого користування із двох перших пунктів).
2. Обмін та повернення товару неналежної якості
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживача» у разі виявлення протягом 14 днів (або протягом гарантійного терміну) недоліків споживач має право вимагати:
пропорційного зменшення ціни,
безоплатного усунення недоліків,
відшкодування витрат на усунення дефекту,
заміни на такий самий товар або на аналогічний з наявних у продавця в наявності,
повернення товару та компенсації сплаченої за нього суми.
Якщо заміна неможлива, споживач має право на свій вибір визначити будь-який варіант відшкодування з вищезазначеного списку. При заміні товару на аналогічний у разі зміни ціни перерахунок вартості не проводиться.
Термін обміну/компенсації товару неналежної якості
Вимоги про безоплатне усунення недоліків або заміну неякісного товару повинні бути задоволені протягом 14 днів з дати його пред'явлення або за домовленістю сторін.
За наявності асортименту заміна неякісного товару провадиться негайно, а за необхідності перевірки якості – протягом 14 днів або за домовленістю сторін.
У разі відсутності товару вимога про його заміну має бути задоволена у двомісячний термін з моменту подання заяви.
3. Порядок повернення товару
3.1 Клієнт надсилає на електронну адресу office@policom.com.ua заява встановленого зразка – для товарів належної або неналежної якості.
3.2 В найкоротші терміни представник компанії зв'язується з покупцем для уточнення всіх деталей та підтвердження згоди обох сторін на обмін/повернення.
3.3 Здійснюється доставка товару, що повертається в магазин: при належній якості продукції – за рахунок покупця, неякісного асортименту – за рахунок компанії Поліком
3.4 Після надходження товару назад до магазину та підтвердження його стану, здійснюється повернення коштів або заміна на іншу модель (за бажанням клієнта), на умовах, обумовлених у правилах, відповідно: для продукції належної чи неналежної якості.